Prieteni Pescari

incerc...

Vineri 27 Aprilie 2018, 08:04:32 *
Bine ai venit, Vizitator. Trebuie să te autentifici sau să îți creezi un cont.
Ai pierdut sau nu ai primit emailul care conține codul de activare al contului?
Noutăți: Vrei sa devii membru al Asociatiei Prieteni Pescari ... detalii

Pagina principală   Caută Calendar Creează un cont  
Pagini: [1]   In jos
  Imprimă  
Autor Subiect: incerc...  (Citit de 5096 ori)
0 Utilizatori și 1 Vizitator pe acest subiect.
old
Alevin
*
Deconectat Deconectat

« : Joi 21 Ianuarie 2010, 00:12:14 »

mda....
nu , Radule , ma numesc Dan...  Smiley
Si , am sa incerc , fiindca , desi sunt incepator in ale voblerelor , ma straduiesc...desi , vad ca e cam naspa pe aici pe forum , ca sariti unul la gatul celorlalti....cum sa se simta un incepator in fata veteranilor ?
 Dar sunt curios totusi...fiindca nu am copiat pe nimeni , desi poate era mai bine.... Risete , poate iesea ceva mai de soi decat mi-a iesit mie...
 Oricum , intrebarile tot le pun , poate imi raspunde vre-un "rechin" mai priceput...
 Barbeta , ca toate chestiile , respecta legile hidrodinamicii ,, nu? de fapt , creeaza niste curenti care aluneca de-a lungul flancurilor voblerului...nu?
 Teoretic , creeaza efectul de portanta...care tinde sa mentina voblerul intr-o pozitie de echilibru , adica de-a lungul axei de tragere...
  Daca e asa , nu ar trebui sa fie importanta greutatea ancorei dorsale ? la fel ca si forma flancurilor ? fiindca eu cred , ca un incepator ce sunt , ca bataia , o da inertia cozii ...ma rog ... a greutatii din spate...
 De asemenea , curentul de apa generat de barbeta , in plan vertical , aluneca spre flancuri...deci una pusa la 45 grade , trimite un jet mai mic , care prinde partea superioara...pe cand una pusa la 30 grade prinde o portiune mai mare din flancuri...
 Probabil de aceea sunt mai bune barbetele in "z" , fiindca , curentul de apa creeat de ele prinde tot flancul voblerului , cu randament maxim...