Prieteni Pescari

Incepator :)

Miercuri 20 Septembrie 2017, 22:56:37 *
Bine ai venit, Vizitator. Trebuie să te autentifici sau să îți creezi un cont.
Ai pierdut sau nu ai primit emailul care conține codul de activare al contului?
Noutăți: Vrei sa devii membru al Asociatiei Prieteni Pescari ... detalii

Pagina principală   Caută Calendar Creează un cont  
Pagini: [1]   In jos
  Imprimă  
Autor Subiect: Incepator :)  (Citit de 9510 ori)
0 Utilizatori și 1 Vizitator pe acest subiect.
Patrunjel
Alevin
*
Deconectat Deconectat

« : Vineri 13 August 2010, 17:14:37 »

Salut, sunt un pescar incepator (cat de incepator se poate), si ma intrebam daca e ok sa dau cu 2 carlige pe fir, la distanta de vreo 10 cm unul de celalalt.Cu unul vreau sa dau la rama, iar cu cealalt la mamaliga, sa vad care trage, intelegeteti voi.E bine? Adica nu se amesteca "aroma" ramei cu aroma mamaligii, sau invers?
Memorat
dorint
Biban
Deconectat Deconectat

Gen: Bărbat

« Răspunde #1 : Vineri 13 August 2010, 17:22:57 »

Bine-ai venit printre noi!
Cred ca ar fi mai interesant sa combini  cele 2 arome cu cea de ....patrunjel!
Am glumit, nu e nici o problema, dar daca pescuiesti la rau(la pluta) este  indicat sa pescuiesti cu un singur carlig din mai multe motive( nu te poti regla , vei agata mult mai des ca altii, vei avea mai putine sanse in caz de un peste capital-riscand al 2-lea carlig sa-l agate monstrul, in goana sa nebuna, de vre-un obstacol,etc.).
Daca pescuiesti la iaz, balta, sau apa statatoare ,chiar e indicat.
Fir intins! sugubat
Memorat
Patrunjel
Alevin
*
Deconectat Deconectat

« Răspunde #2 : Vineri 13 August 2010, 17:31:45 »