Prieteni Pescari

montura ,,fir de par,,

Sâmbătă 25 Noiembrie 2017, 07:43:14 *
Bine ai venit, Vizitator. Trebuie să te autentifici sau să îți creezi un cont.
Ai pierdut sau nu ai primit emailul care conține codul de activare al contului?
Noutăți: Vrei sa devii membru al Asociatiei Prieteni Pescari ... detalii

Pagina principală   Caută Calendar Creează un cont  
Pagini: 1 [2]   In jos
  Imprimă  
Autor Subiect: montura ,,fir de par,,  (Citit de 23854 ori)
0 Utilizatori și 1 Vizitator pe acest subiect.
happy
Biban
Deconectat Deconectat

Gen: Bărbat
Localitatea: suceava

« Răspunde #20 : Duminică 03 Octombrie 2010, 04:21:11 »

vand eu un sonar daca sunt amatori. la juma de pret;)
Memorat
gabisandu
Biban
Deconectat Deconectat

Localitatea: Piatra Neamt

www.planetcarp.ro

« Răspunde #21 : Duminică 03 Octombrie 2010, 17:53:53 »

indiferent de vreme ,esential este localizarea -si asta se face cu ajutorul mai multor factori de la fata locului.cu siguranta anumite fenomene meteo au influenta asupra pestilor dar asta nu inseamna ca ei nu mai mananca.au fost momente cand am crezut ca pestii nu mananca din cauza vremii,dar cu timpul am reusit sa-mi dau seama ,ca de fapt ,pestii nu se mai aflau acolo ,unde ii cautam eu.asa ca am invatat ca o localizare corecta te ajuta sa prinzi si peste.fiecare balta are o chichita ,asa ca e bine de aflat ...
Bravo. Asta este un motiv pentru care multi nu prind peste la fel ca ziua precedenta exact in acelasi loc. Schimbarile atmosferice pot influenta adancimea la care mananca. Sa vedem si alte idei. Poate cu ocazia asta distrugem mitul solunar si PA.
Memorat

Clubul Sportiv Planet Carp
[ Doar membrii inregistrati pot accesa link-urile. Creare cont sau Autentificare ]
pinadi
Biban
Deconectat Deconectat

Localitatea: Suceava

Cine-i orb,surd,tace,o mie de ani pace..in cimitir

« Răspunde #22 : Duminică 03 Octombrie 2010, 18:02:27 »