Prieteni Pescari

baraj parcovaci

Joi 23 Noiembrie 2017, 15:02:21 *
Bine ai venit, Vizitator. Trebuie să te autentifici sau să îți creezi un cont.
Ai pierdut sau nu ai primit emailul care conține codul de activare al contului?
Noutăți: Vrei sa devii membru al Asociatiei Prieteni Pescari ... detalii

Pagina principală   Caută Calendar Creează un cont  
Pagini: [1]   In jos
  Imprimă  
Autor Subiect: baraj parcovaci  (Citit de 23237 ori)
0 Utilizatori și 1 Vizitator pe acest subiect.
sebi
Alevin
*
Deconectat Deconectat

Gen: Bărbat

« : Marți 13 Februarie 2007, 21:47:36 »

salut pe toti pescarii din iasi -din oras si din tot judetul-vreau sa stiu daca este cineva care cunoaste acest loc ,daca au fost la pescuit in zona si ce au prins???eu sunt incepator Inger si as vrea cateva sfaturi de la "batrani" Rugaciune am luat acest microb acum vreo doua luni si nu mai pot scapa ...am prins cativa clenisori...la undita...m-am intalnit cu multi localnici care dadeau la mate de gaina sau mamaliga ....dar nu am vazut sa prinda ceva doar povesti :cum au prins acu x ani crap de 4-5kg sau bibani!eu sunt din zona  mi-ar fi mai aproape...(lucrez la cotnari) merci
Memorat

prieten pescar
Laurentiu
Alevin
*
Deconectat Deconectat

Localitatea: Iasi tel. 0721.260.219

« Răspunde #1 : Joi 15 Februarie 2007, 18:14:44 »

vreau sa stiu daca este cineva care cunoaste acest loc ,daca au fost la pescuit in zona si ce au prins???
Dupa cite stiu eu, Barajul Pircovaci apartine Apelor RO si nu prea e voie de pescuit decit cu aprobare din partea lor sau prin bunavointa barajistului.
Am fost si eu acolo dar in afara de citiva crapushteni la 300-400 gr si ceva obleti, n-am prins si altceva. Poate n-am ales eu locul cel bun  Trist.
Memorat

Toate cele bune si s-auzim numai de bine, oriunde ne-am afla !!!
Dreamer
Biban
Deconectat Deconectat

Localitatea: Iasi

« Răspunde #2 : Joi 15 Februarie 2007, 22:26:09 »