Prieteni Pescari

Cupa "Armonia" - Editia de toamna - 2-4 Septembrie

Vineri 22 Septembrie 2017, 16:24:59 *
Bine ai venit, Vizitator. Trebuie să te autentifici sau să îți creezi un cont.
Ai pierdut sau nu ai primit emailul care conține codul de activare al contului?
Noutăți: Vrei sa devii membru al Asociatiei Prieteni Pescari ... detalii
 
   Pagina principală   Caută Calendar Creează un cont  
Pagini: [1]   In jos
  Imprimă  
Autor Subiect: Cupa "Armonia" - Editia de toamna - 2-4 Septembrie  (Citit de 1017 ori)
0 Utilizatori și 1 Vizitator pe acest subiect.
ada manascu
Alevin
*
Deconectat Deconectat

Mesaje: 5


« : Vineri 08 Iulie 2011, 13:49:31 »

Cupa "Armonia" editia de toamna

Organizator: C S CARP ZONE
Locatia: Solacolu
Perioada: 2-4 septembrie 2011 ( 48 ore / Vineri - Duminica)
Taxa: 450 Ron /echipa compusa din sot-sotie (partenera) + copii pana in 18 ani
Locuri: 30

PREMII (puncteaza doar crap si amur peste 1 Kg)
CRAP

LOCUL I 1500 RON +cupa
LOCUL II 1000 RON +cupa
LOCUL III 500 RON +cupa
CAPTURA 500 RON +cupa

STATIONAR (puncteaza orice specie sub 1 Kg)

LOCUL I 300 RON+ cupa
LOCUL II 200 RON+ cupa
LOCUL III 100 RON+ cupa



Toti participantii primesc diplome, medalii si cadouri (din partea sponsorilor).
Pe balta se gasesc WC-uri ecologice.
O casuta dotata cu tot confortul este in permanenta la dispozitia participantilor.
La balta se gasesc in permanenta bauturi reci, la preturi normale.
La jumatatea concursului va exista o surpriza culinara.
Sunt pregatite diverse surprize in cursul concursului.


REGULAMENT:
1. 4 bete/echipa (lanseta, feedere, match, varga la alegere) un singur carlig la fiecare
2. Este permisa orice fel de nada si momeala.
3. Concurentii sunt obligati sa nu prezinte la cantar pesti (crap si amur) raniti sau morti.
4. Pestii trebuie manevrati cu grija pe mal.
5. Numarul minim de saci pe care trebuie sa-l aiba o echipa este de 10. Pestii (crap si amur) se vor pastra cate unul in fiecare sac. In plus fiecare echipa trebuie sa aibe si un juvelnic pentru celelate specii.
6. Se poate folosi inaintas. La lanseta sunt obligatorii monturile care sa permita eliberarea rapida a plumbului in caz de ruptura.
7. Se pot primi vizite la stand intre orele 08-20.
8. Concurentii au voie sa circule cu masina DOAR pe timpul zilei.
9. Concurentii sunt obligati sa trateze competitia cu sportivitate, fara urlete, scandal, consum excesiv de bauturi alcoolice, muzica sau alte manifestari huliganice.
10. Este interzisa folosirea oricarui tip de sonar sau barca de nadit.
11. Este permis iluminatul de orice fel.
12. Concurentii sunt rugati sa lase standul in perfecta stare de curatenie la final, fara chistoace de tigari, coji de seminte sau gunoaie imprastiate.
13. Toate activitatile legate de pescuit (nadit, lansat, drill) se desfasoara din stand.
14. Se poate intra cu minciocul sau lanseta in apa numai pana la nivelul cizmelor sau al genunchilor.
15.Nadirea grea este permisa doar pe timpul zilei, intre orele 8 si 18.
Nadirea grea inseamna aruncarea in apa a oricarei nade cu diametrul mai mare de 30 mm sau folosirea rachetei de nadit.
16. Se puncteaza amurul, crapul romanesc si crapul oglinda de peste 1 kg
17. La categoria juniori se puncteaza orice specie

ARBITRAJ
Se fac 2 cantariri pe zi, dimineata incepand cu ora 8.00, si seara incepand cu ora 17
La aceste cantariri un vecin de stand este OBLIGAT sa participe.
Cu acceptul arbitrilor si al vecinilor de stand, se pot face cantariri si intre cantarele oficiale. Cantariri intermediare se fac si in cazul in care se prind mai mult de 10 crapi sau in cazul in care se prinde amur si adancimea sau temperatura apei nu permit mentinerea in siguranta a acestora pana la cantarul oficial. Concurentii au dreptul sa acorde prioritate activitatilor de pescuit in defavoarea cantaririi pestilor.
Arbitrii sunt obligati sa aplice regulamentul, sa se AUTOSESIZEZE cand este cazul si sa noteze avertismentele in foaia de arbitraj.
In cazul in care apar neintelegeri intre doi concurenti vecini (referitoare la zona de pescuit) cel care ia decizia finala este arbitrul sef, care va hotari locul amplasarii markerului.
Inainte de inceperea concursului, arbitrii vor verifica prezenta saltelei de receptie, a minciocului ecologic, a celor 10 saci obligatorii, a spray-ului dezinfectant precum si a monturilor care sa permita eliberarea rapida a crapului in caz de ruptura.
Echipele care nu detin echipamentul corespunzator vor incepe concursul mai tarziu, cand vor remedia situatia.
La incheierea concursului, arbitrii verifica starea de curatenie a standurilor.

SANCTIUNI
Incalcarea punctelor 4, 5, 6, 7, 9, 13, 14 si 15 din regulament atrage dupa sine un AVERTISMENT (la a doua incalcare a unuia din punctele de mai sus se dicteaza depunctarea cu 20 de kilograme, iar la a treia eliminarea echipei din concurs). Echipa eliminata poate ramane campata pana la final, fara a mai avea drept de pescuit

Incalcarea punctelor 3 si 10 atrage dupa sine ELIMINAREA DIRECTA din concurs

Incalcarea punctului 12 atrage depunctarea cu 20 de kilograme.
Concursul incepe vineri la ora 12.00 si se termina duminica la ora 12,00. Daca o echipa inteapa un crap in ultimele minute are la dispozitie 15 minute dupa ora 12,00 sa-l scoata.
Adunarea pe balta vineri la ora 9.00, tragerea la sorti la ora 9.30.Daca o echipa intarzie, un arbitru va trage la sorti pentru aceasta.
Tragerea la sorti se efectueaza in ordinea achitarii avansului, si desemneaza ordinea de alegere a standurilor.
La ora 12 incepe sondarea, nadirea si pescuitul efectiv.

Festivitatea de premiere va avea loc duminica la ora 13,30 .


Modalitati de plata:

Transfer bancar:
Contul in care se poate plati pentru concurs este RO94RZBR0000060011255066 Raiffaisen BANK - titular Asociatia Clubul Sportiv Carp Zone.
Dupa achitare, va rog trimiteti pe fax la nr. 021.336.0180 chitanta, pe care ingrosati numele si suma cu pixul si specificati concursul pentru care ati platit sau pe mail florentin@infopescar.tv .

Plata sa poate face si la Tibi Manascu cu stabilirea prealabila a unei intalniri la tel 0721.253.524

Dupa achitarea sumei, in orice forma, rog trimiteti un mail la tibi_m@yahoo.com , in care specificati numarul, numele tuturor membrilor echipei si varsta copiilor.

*Rezervarea locului se face numai dupa achitarea unui avans minim de 200 lei pana pe data de 31 iulie 2011


Pentru mai multe detalii: Persoana de contact Tibi Manascu 0721253524
Memorat
Pagini: [1]   In sus
  Imprimă  
 
Schimbă forumul:  

Creat cu MySQL Creat cu PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Traducerea în limba română © 2006-2007 www.smf.ro
Joomla Bridge by JoomlaHacks.com
Validat cu XHTML 1.0! Validat cu CSS!
Pagină creată în 0.04 secunde cu 25 cereri.

Google a vizitat aceasta pagina Vineri 16 Iunie 2017, 12:26:40
Copyright © 2006-2017 Prieteni Pescari
Joomla! is Free Software released under the GNU/GPL License.