Prieteni Pescari

Salut!

Duminică 21 Octombrie 2018, 05:45:01 *
Bine ai venit, Vizitator. Trebuie să te autentifici sau să îți creezi un cont.
Ai pierdut sau nu ai primit emailul care conține codul de activare al contului?
Noutăți: Vrei sa devii membru al Asociatiei Prieteni Pescari ... detalii

Pagina principală   Caută Calendar Creează un cont  
Pagini: [1]   In jos
  Imprimă  
Autor Subiect: Salut!  (Citit de 2428 ori)
0 Utilizatori și 1 Vizitator pe acest subiect.
dr_andres22
Alevin
*
Deconectat Deconectat

« : Duminică 12 August 2007, 16:19:24 »

Ma numesc Andrei, de loc sunt din Vaslui,student in anul 5 la Poli in Iasi. De PP am aflat intamplator in timp ce cautam niste informatii legate de balti in care se poate pescui in Iasi.Acum o luna nu stiam nimik despre nicio balta in Iasi in care se poate pescui.
Am putut sa-mi fac o idee dupa ce am citit pe forum...De pescuit ,pescuiesc de cand ma stiu...
Solestiul si Puscasul au fost baltile in care am pescuit de mic,dar de cativa ani sunt doar ape, nu mai au pestele care l-au avut.
Foarte multe ore mi le-am petrecut citind forumul , in ultima luna, dupa primul pescuit in jud Iasi.
M-am bucurat enorm sa vad ca mai exista OAMENI preocupati de MEDIU.OAMENI care pe zi ce trece sunt tot mai putini, din pacate.Sper ca discutiile pe  aceasta tema sa continuie si daca am putea face ceva impotriva acestor nedreptati la care este supusa natura si pescuitul sportiv ar fi perfect.
Legat de pescuit... pana acum nu am avut ocazia sa pescuit pe ape curgatoare si nici nu am fost tentat pana nu am vazut pe acest forum atatea discutii desre Prut.
Maine sau marti as vrea sa merg sa-mi scot si eu permis de pescuit...daca tot am microbul(pescuitul) in sange macar sa am si acte la el  Rinjet , chiar daca  nu o sa-l folosesc sau o sa o fac f rar.
Initiativa PP e demna de laudat...Tot respectul pt asta!

Cu respect , Dr_andres
Fire intinse!
Memorat
leba
Rechin
Deconectat Deconectat

Gen: Bărbat
Localitatea: Iasi

...gone fishin'