Prieteni Pescari

datimi sfaturi pentru pescuitul stiuci

Duminică 16 Decembrie 2018, 13:09:46 *
Bine ai venit, Vizitator. Trebuie să te autentifici sau să îți creezi un cont.
Ai pierdut sau nu ai primit emailul care conține codul de activare al contului?
Noutăți: Vrei sa devii membru al Asociatiei Prieteni Pescari ... detalii

Pagina principală   Caută Calendar Creează un cont  
Pagini: [1]   In jos
  Imprimă  
Autor Subiect: datimi sfaturi pentru pescuitul stiuci  (Citit de 11545 ori)
0 Utilizatori și 1 Vizitator pe acest subiect.
otostyle
Alevin
*
Deconectat Deconectat

« : Luni 05 Noiembrie 2007, 22:12:23 »

nu am pescuit nici odata la oscilanta si va rog sa ma sfatuiti cum se procedeaza?am fost pa un lac sacalaia, si e plin de alge si nu stiu cum sa "trag" oscilanta prin apa.sunt incepator in pescuitul stiuci si prima pe care am agatato o fost la un vobler colonel , mia scapat dupa ce am obosito,a fost singura trasatura.mam plimbat pe tot lacul dar in  afara de alge nu sa mai agatat nimic Trist .niste pescari miau spus ca trebuioa sa trag oscilanta mai pe fundul apei,cum trebuia sa procedez la recuperarea oscilantei?si care sunt oscilantele care sunt mai bune la pescuitul stiuci?
orice sfat este bine venit Smiley
Memorat
leba
Rechin
Deconectat Deconectat

Gen: Bărbat
Localitatea: Iasi

...gone fishin'

« Răspunde #1 : Luni 05 Noiembrie 2007, 22:45:42 »

hmmm, greu de dat sfaturi, mai ales cand n-ai sarit mia de stiuci, marlitze, pixuri, creioane si alte componente de penar. Cum?
  pot sa-ti zic doar atat: incearca mai multe stiluri de recuperare a nalucii, de cele mai multe ori stiuca te va surprinde, asta am patit eu cel putin. liniara inceata, cu accelerari bruste, stanga-dreapta sau stopari de 1-2-5 secunde, matusha e fitzoasa uneori. Smiley
  las pe altii care stiu mai multe sa zica..
Memorat

[ Doar membrii inregistrati pot accesa link-urile. Creare cont sau Autentificare ]
let`em live, they are part of the game!
oby 1
Rechin
Deconectat Deconectat