Prieteni Pescari
Pentru APE mai curate
- Pastrati curatenia.
NU transformati in cos de gunoi locurile de pescuit. La sfirsitul partidei acordati 10 - 20 minute pentru a face curat, chiar si in cazul in care locul respectiv nu era curat cind ati sosit.
- Respectati natura.
- Pastrati linistea.
- Respectati partenerii, colegii de pescuit.
Tineti cont ca in caz de nevoie, sunt persoanele cele mai apropiate care va pot da o mina de ajutor.
User Menu

Scris de Gippa
vineri, 22 mai 2009

Pescuit curent in curent

BETELE! UNDE SUNT BETELE!!!

mreana vinata (01) Crapul, Salaul, Stiuca,… mari actori,  bine tratati…Toata lumea aude de ei. Participa deseori in filme, reportaje sau articole de pescuit. Sunt asezati pe saltele de primire, sau eliberati in secunda 2.

Cum se poate, ca un peste luptator, calic, ce face deliciul unei partie de pescuit, sa nu fie prezent in articolele pescaresti.

Mica, ce-i drept, iute precum o sageata, mereu flamanda, mreana vanata (Barbus Meridionalis) a reusit sa castige inima multor pescari.

Mreana vanata prefera apele din zona de deal si de munte, coborand la ses pana la Dunare. Este distribuita in special in vestul tarii dar s-a observat ca s-a extins si in raurile din centrul si sudul tarii. Circula in bancuri, de aceea dupa prima captura, sansele sa prindem a doua mreana in acelasi loc sunt foarte mari. Ca talie, boroaca este un peste mic, rare ori ajungand la 400-700 gr.

3 zile si 3 nopti cu pastravani

Scris de Mihai Balais
joi, 27 martie 2008
trout 1    E vara turbata shi ne pregatim sa atacam apa preferata. Undeva in creierul muntzilor e o fortza ce ne atrage fara drept de apel. Un rau turbat, cu ape cristaline face carnea pe noi sa tremure shi pedala acceleratziei sa se lipeasca de podeaua mashinii.
    De data asta lasam motocicletele acasa shi mergem cu mashina. Bun shi asha, ca altfel e prea multa adrenalina. Dupa vre-o 700 de km ajungem la locul de campare. E noapte shi raul susura la catziva metrii de foc. Atacam o "caramida" de vin shi ne imbatam ca porcii urland cuvinte de dragoste shi promisiuni nebanuite raului ce ne tine companie.
    Dimineatza la prima tentativa de lumina ma trezeshte o sete magistrala shi o durere de cap pe masura.

Avati pe Siret

Scris de Ilie Alexandru (AlexIlie)
miercuri, 26 martie 2008

articol premiat la concursul Berti Lures

Clean capturat pe Moldova     Is plictisit... Adica sunt in sesiune. Azi, 14 februarie 2008, ma apuc sa-mi scriu amintirile din ultima vacanta de elev.
    Eram la la bunici, la Roman. Statusem o saptamana si ma amageam cu ciortani si morunasi. Ce asteptam? Logic... ca apa sa se lipezeasca. Avatii parca murisera, dar eu stiam ca sunt acolo si este doar o chestiune de timp pana isi vor face simtita prezenta.
    Buletinul meteo suna promitator (nu se anuntasera ploi in zilele urmatoare in amonte), deci ceea ce urma, suna a distractie. Am trecut pe la prietenul meu Alex, si am plecat. Echipamentul folosit in ziua aceea: bat Shimano Nexave (2.40m, actiune 10-25 gr); mulineta un Mitchell 308 Xe; fir... un amarat de Baracuda 0.20.

Explorari norvegiene

Scris de Andrei Gavril (Dreamer)
marți, 25 septembrie 2007

In cautarea pistruiatilor nordic

In cautarea pistruiatilor nordici    Intr-o dupa-amiaza se opreste ploaia, iese soarele, vreme neobisnuita pentru Volda, unul dintre orasele Norvegiei de pe marginea Atlanticului. Profit de asta sa dau o raita pe la magazinele de pescuit. Ajung la un supermarket si printre schiuri si caiace, vad un suport cu vreo 20 de lansete iar apoi, linga, vreo 3-4 rafturi cu linguri, muste, silicoane si cam tot ce ai putea vrea. O voce imi sare in ajutor si eu intreb daca si unde se poate pescui in zona. Vinzatorul imi spune de fiord si de lacul cu pastravi unde se poate pescui tot timpul anului gratis. Tine totusi sa mentioneze ca pe riu pescuitul s-a inchis pentru ca urmeaza sa urce somonul.

Poveste cu stiuca

Scris de Alin Zamfiroaea (Zamfi)
miercuri, 19 septembrie 2007

Saru' mana, stimata Doamna !

Toamna tarzie. Ultimele frunze au plecat de mult, pregatind copacii pentru vestmantul anotimpului alb. O toamna bogata, bogata in stiuci, bogata in salai, bogata, bogata intr-o tara parca uimitor de saraca! Ratarea de ieri, petrecuta pe balta mea favorita, ma face ca impreuna cu prietenul meu Aurel sa mai incerc odata! Visele ne hranesc pasiunea...
    Asa ca a doua zi pe la ora 10 ajungem la balta pe o temperatura de 8 grade... Stupoare: creturile apei au fost inlocuite de o masa lucioasa, nemiscata, care parca ma priveste stramb: gheata! Dezorientati ne privim uimiti... soarele nu are putere si se pare ca iarna vine uneori prea  repede.

Pescareala de Concediu

Scris de Nicolae Puscas (Nick)
marți, 04 septembrie 2007

In sfarsit, dupa o foarte lunga asteptare apare el, "Concediul". Smulgerea din cotidian fiind pentru mine o conditie esentiala de indeplinit in concediu, ma imbarc cu sotia in masina si grabiti plecam spre o locatie draga noua: Targu Mures.
      Dupa cateva ore ajungem in defileul Muresului, ochii imi fugeau mai mult la la prundisul si bulboanele raului decat la drum. Fac imprudenta si imi fac curaj sa-mi intreb consoarta daca nu facem un “mic” popas la o pensiune. Bineinteles, asta insemna sa-mi scot lanseta, care e un accesoriu nelipsit in masina, si sa incerc putin apele involburate ale Muresului din zona Toplitei. Sotia stiind ce “marfa” are la casa, imi reteaza fara mila orice demers in aceasta privinta readucandu-ma cu picioarele pe pamant. "Ei lasa", imi zic eu in gand, "imi scot parleala la Targu Mures", unde statusem 6 ani si unde abia asteptam sa-mi revad locurile de pescuit.

<< Start < Inapoi 1 2 3 Inainte > Sfarsit >>

Acum suntem prezenti si pe
Prieteni Pescari pe Facebook

30 Octombrie 2014
Amadeo
16-11-14 01:11
carabusi, buburuze and other random bugs